Some people want it all......

Hejhej, sitter och sjunger lite granna :)
Och ska kolla lite på No:n nu för vi har prov imorgon vilket känns sådär men jag är inte nervös för det eller ngt. Inte för att jag kan det vi håller på med bra men det bara är så. Så var det förra gången också även om jag är så dålig i No hah... Men vet ni vad jag gjorde förut jo jag bakade daim gott äre! Hade även sista innebandy träningen idag ochså, Och avslutningen är den 24 april och deet ska bli roligt brukar det vara! Imorgon är det fotbolls träning också göttans :D sista dagen i skolan innan påsklovet imrogon också för det är återläsnings dag på torsdag då får man gå till skolan om man har något man ligger efter i och det gör inte jag så Skönt värre! Och på fredag så är det långfredag och då är man ju också ledig och sedan så är det påsklov. På lördag får man väl leta påskägg då hahah men det är faktiskt kul/gott ! :O
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0