sportlov :D

Hejhopp, ja nu är det sista dagen på sportlovet och mitt sportlov har varit jätte bra! :D
På måndagen så var jag hos mina kusiner.På tisdag gjorde jag inte ngt var bara på träning tror jag.Sedan på onsdag så åkte ju jag och mamma till karlstad kul kul :D Sedan på torsdagen så var jag med mia  skojj och skratt! :D
På fredag så följde jag med johanna till hovfjället jätte roligt!! :D mycket skratt  vill jag lova sedan när vi åkte hem så gjorde vi upp att jag skulle sova hos henne så dom släppte av mig hos mig så skulle jag åka ner dit när jag var klar och hade duschat, men mamma och pappa var inte hemma vilket jag trodde att dom skulle vara så jag fick skynda mig och duscha och packa massa saker till innebandymatchen och sovgrejer och ta bussen till ransäter ;) Det var en lyckad dag! Sen på lördagen så åkte vi på match (hemma match) Och där spelade vi oavgjort 2-2 en bra match! Och efter matchen så följde johanna med mig hem och vi bakade brownies som jag äter just nu och dom är skit goda! Sedan spelade vi kort lyssnade på musik och sådant! :D sedan åkte hon hem vid sextiden ungefär och sen vid åtta kollade jag på andra chansen. Och idag (söndag ) så har jag varit på fotbolls träning annars bara varit hemma! ett bra sportlov iallafall!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0