braxen chitzen ;)

Hejehj ;D idag är det lördag och daniel och george har varit här lite granna tills 20 över åtta eller ngt sånt där och denna kväll har jag kollat på jakten på julia kollat på wallander och ätit Ben&Jerrys marabou polka + cola :D
gott gott! Igår var man duktig och var ute och sprang , ja inte så värst längt kanske men är iaf något och hade rätt hög fart faktiskt haha, lät ju bra att skriva så låter som om jag skryter eller något :P
aja mamma och pappa är på fest med heavy metal tema (min moster som fyller 30) hade trott att det bara skulle bli jag och robin hemma men mormor och johan kom hit också. :) Hoppas ni haft en bra dag ;)


natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0