plugg!

hejhej praoat idag igen då och idag fick vi göra rent i garaget och tvätta en av brandbilarna vilket var roligt.
vi gjorde även praointervjun som vi fått i uppgift av vår lärare att göra :) så nu är den gjord och klar :) Imorgon
så ska vi ta med oss träningskläder och träna lite där :) ska bli roligt och det känns behövligt iallafall så mkt gott som jag ätit på senaste tiden ;) längtar även till söndag då vi har vår första seriematch tagga! Jag och johanna stannade kvar en stund i hagfors idag efter praon och fikade lite och kollade lite i några affärer (finns ju så många!) var även in och beställde flera linser. Nu på kvällen har jag pluggat hela tiden ungefär tror jag förutom när jag kollade på halvåtta hos mig. Känns gött att ha lite gjort iallafall men är ju inte klar än. Sanna kommer hit imorgon vid fyra och då så ska vi plugga, mera roligare och lättare när man är två! :D nej nu får jag ta och krypa till kojs är as trött på morgonen. Jag somnade ju på praon igår lite smått pinsamt sådär flera gånger desutom.. :) sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0