beautiful.

hejhej! torsdag kväll och jag ska lägga mig nu bara borsta tänderna och sådant.Imorgon är det härliga fredag.Skola till tio över ett sedan vid fyra har vi match mot killarna vilket jag ser fram emot ska bli riktigt roligt!(Y) sen på kvällen blir det att käka pizza med Sanna,Johanna,Mia och Carro sedan ska vi kolla på film och mysa.tror på en toppenfredag. Sedan på söndag så ska jag ju iväg till Madrid med comenius (skol project) nervös och skit men blir nog roligt när vi väl är där.Engelska prov har vi imorgon också hoppas på det bästa men ja vi får se hur det går med det.fick tillbaka musikprovet vi gjorde förra veckan idag också, G fick jag. Hehe det där var inte min starkaste sida men kanske lyckas få högre på ngt annat "moment" i musiken iallafall. kollade på idol idag också (gjort varje dag dena vecka) och jag hade hoppats på att freja skulle gått vidare för jag tyckte hon var bra, bättre än linnea men det är ju min åsikt :) nej nu får det bli sängen..lär inte komma upp till morgonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0