En sådan där typisk söndag.

 

Hejhej! jo en typsik söndag tycker jag att det är. Vädret är grått och man slöar och bara mår gött för att det är skola imorgon. Så just nu sitter jag här vid datorn och kollar på lite olika grejor och lyssnar på musik♥ strax ska vi faktiskt åka till skogen härligt att gå i skogen tycker jag! Senare ikväll vid sju så har vi klassrese möte det sista eftersom vi åker den 14 september till barcelona kul ska det bli! Men vi ska iallafall parata om vad vi ska göra när vi är där skjuts till flyget och sådanna saker. Vi ska även få pengarna som blev över efter att vi betalat resan som vi får som fickpengar då vilket är gött! :) men nu ska jag faktiskt vara så snäll och plocka ur diskmaskinen innan vi ska åka till skogen.



lite gott det ser ut! ( från när vi gjorde julgodis, snart är vi där igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0