Lördag.

Hejhej! igår var det fredag och vi har kortdag i skolan vilket är riktigt härligt! vid fyra kom det hit några tjejor och vi åt tacos , spelade spel kollade på idol och sådant kul! Trevligt var det. Idag har jag inte gjort så mkt sovit länge duschat suttit här gett hundarna mat och gjort klart en franska uppgift, får se om jag ska göra mera skolarbete eller om jag skiter i det. Men måste kanske kika på so:n men det kan göras imorgon Oooh just ja svenskaläxa har vi också!! den får jag nog börja med vi ska läsa i en bok. sitter även och lyssnar på musik på en av mina favoriter just nu love him :D
åker till barcelona med klassen på tisdag!! kuuul! (därav allt skolarbete)


ha en härlig lördag!




jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0