Måndag och studiedag!

japp studiedag idag och imorgon Barcelona!♥ ska bli kul är klar med packning och så iallafall förutom lite saker som ska läggas i imorgon! Men hoppas verkligen inte att jag glömmer ngt viktigt, men det som är viktigt är ju pass pengar plånbok och så. Så ska kolla flera gånger innan jag går till samlingen imorgon att jag har det med mig och flera gånger innan vi åker mot norge eftersom vi ska åka därifrån. Hoppas på en toppenresa dit och toppendagar när vi är där! vet inte riktigt när jag ska sätta alarmet på imorgon heller, vi ska samlas vid kvart i tio så vi får väl se men så att jag inte behöver ha bråttom och va stressad för det är då man glömmer massa saker!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0