Thats not real to me

torsdag idag och sen förra gången jag skrev har hunnit att vara på klassresa som var jätte kul! Sedan så har jag väl gått i skolan som vanligt hade mitt första prov i tisdag i SO och fick tillbaks det redan igår och jag blev nöjd kan inte bli annat med ett MVG (Y) måste hoppas på att jag får det på slutbetyget också för det behöver ju inte va så bara för att jag fick det på provet. hade prov i musik idag också vilket gick ja skit typ! haha. sen har vi No prov imorgon i fysik och jag har försökt att plugga men det går inte har ingen lust och ingen motivation den ligger på noll just nu! längtar bara efter imorgon när vi slutat och det är helg. Ikväll blir det iallafall idol med all säkerhet ;) men måste verkligen försöka kolla på NO:n hur mkt det än känns som om jag inte kommer komma ngn vart, thats life !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0