Du blir vad du äter.

Hallå! Idag har jag sovit jätte lääänge, sov till klockan två. sedan letade jag påskägg och la mig i solen en stund. Sedan bar det iväg till mormor där bjöds det på mat gött var det också!
När vi åkte ifrån morgom så bestämde vi oss för att hyra film så jag har sett på charlie st cloud nu under kvällen.

kollar på du är vad du åter nu jag.
Ja om man blir vad man äter så skulle jag inte vilja se mig, kommer fan bli ett större fläskberg snart jag ! ;)



Imorgon blir det kanske för mig att följa med mamma och robin till karlstad för att hälsa på daniel en sväng. skulle vara kul att göra ngt annat ngn gång, utanför munkfors alltså ;)


nej vi höres väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0