Grillat!

Grillat blev det förut så gött! Har även varit underbart väder ute idag också, hade fan på mig shorts idag jävla underbart! La mig i solstolen förut också, vill försöka på lite färg på benen och ansiktet osv innan Italien nästa söndag. Jag är närmast likblek alltså. Ansiktet är väldigt blekt och likaså resten av kroppen haha!

Just nu sitter jag och sjunger och spelar lite på gitarren som jag förövrigt fanimej ska lyckas att få mvg på innan nian är slut! Haha. Nej men det är ju roligt så det gör mig inget att öva på fritiden heller :D
låtar som jag har på järnan om dagarna är tex born this way, let it be ,för det är den jag spelar på gitarren för mvg och den sätter sig som klister men den är ju bra så klagar inte! fuck you är också en låt som hänger med och massa annat men jaja...interessant!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0