Karlstad!

Halloj!

Johanna och jag var i Karlstad idag och det var roligt som vanligt när vi är iväg. Alltid händer det ngt man kommer komma ihåg och skrattar åt!. Men jag fick med mig mycket hem idag tycker jag :)

3 st "korta t-shirtar"
2 leggins
2 skor
1 par shorts
1 klänning/tunika
2 par låga strumpor som jag kan ha i ballerina skorna osv.
1 vårjacka
1 BH

och sist men inte minst en examensklänning! (den jag la upp häromdagen som var lite rosa aktig med drag kedja)

Känns bra med lov vill jag lova! Men måste fan ta tag i lite skolgrejer imorgon.
Tråkigt är det men det är väl ett måste. Kan ju inte vara med på fotbollsträningen imorgon heller pga skavsåren,som nog johanna har hört talas om hela dagen (jag tror jag nämde det i varje mening att jag hade skavsår) men det är väl klart jag tycker synd om mig själv!
Sedan missar jag träningarna när jag är i Italien och tisdagen efter italien också för då skulle jag på ngt möte ang gymnasiet jag ska gå typ vi skulle typ ha en träff så ci skulle få träffa alla som skulle börja där till hösten. Så jag får komma igen efter den tionde med träning igen, fan det låter hemskt....

Men imorgon blir det banne mig att ställa sig på crosstrainern och trampa för annan träning går inte.
Sätter väl på mig tofflor eller ngt. Sedan tänkte jag om det är fint väder imorgon att kanske ta en cykeltur också skulle sitta fint! :)


fussball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0