Karlstad.

Idag har jag varit i karlstad och snabbt kikat på examens klänningar och sedan hälsade vi på daniel.
såg att klänningar som var fina. Ska ju ner med johanna under veckan och då blir det att handla inför italien resan också!

Fan det närmar sig snabbt, det är en vecka kvar tills vi åker, jag längtar samtidigt som jag är riktigt nervös.
nej fy. men hoppas på att det blir roligt!

Imorgon väntas det fotboll klockan ett. Vi ska ha internmatch, roligt tycker jag.
ska bli gött att få röra på sig nu tycker jag! hoppas också på underbart väder imorgon också! :D

men nu ska jag försöka att gå ock lägga mig, det blir så "sent" eller sent och sent men sent för att bara inte göra ngt liksom. Och eftersom att jag ska upp och spela fotboll sedan vid ett så vill jag vara pigg så godnajt!





det känns som om det är sommar nu, haha i APRIL FANMÄ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0