Matte.

Var duktig idag och gjorde matte läxan som vi ska lämna in imorgon idag. Har franska tills imorgon också , glosor + grammatik.
Hade förövrigt nationella idag , skulle skriva en uppsats och det gick inte så bra för mig tror jag. Jag skrev så tråkigt och kändes som om den bara inhehäll massa trams.

Tog ju spexkort och sådant idag , var faktiskt roligt och bilden blev riktigt najs!
Vi har inte haft en enda dag denna vecka som varit vanlig :)


Måndag: Filmproject (hela dagen förutom första lektionen på morgonen)
Tisdag: Svenska lektion sedan musikal och efter den mat och revy
Onsdag: Nationellt prov, rast längre än en timme, hemkunskap sedan spexkort och efter det sluta vi! :D

Torsdag blir vanlig och fredag med :)

Fick reda på att Jörgen (våran NO lärare) sagt att vi skulle flytta provet tills efter lovet och det tycker jag såhär om : GILLA!!

Förresten nästa vecka är det den sista veckan innan påsklovet + att vi är lediga på fredagen. Veckan efter (V:18) åker vi i comenius till Italien, hoppas det blir bra och roligt! :D
Känns riktigt skönt och behövligt att få vara ledig i två veckor ifrån skolan. Hoppas att vi inte missar allt för mkt.

nej ha det bra! :)



skulle lagt ut detta i onsdags...men det hamnade i utkast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0