Solsken.

Superfint väder har vi haft idag!

Idag först på morgonen så gick jag upp åt frukost satt vid datorn och kikade på några program. Sen gjorde jag även lite So så duktig som man är ;) Vi har ju fan prov på onsdag,fy vad hemskt. Något mera som är hemskt är att vi ska på zumba med våran gympagrupp imorgon.
Vill att denna vecka ska gå snabbt så att det blir påsklov och hoppas att provet går bra!

Har även haft träningsmatch idag, vi förlorade med 2-3 men hade många chanser till mål , dom sätter vi nästa gång! :D och jävlar vad solen värmde :)


nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra , kiker väl runt lite här på datorn. Ska även försöka att lägga mig i tid idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0