Spending every day.

Hallåj!

har tråkigt väder idag, det är grått och så men det är ju gött att det inte regnar. Ikväll ska jag på tjejkväll sörrni!
Kul ska det bli. Jag ska ju inte på fotbollsträning ikväll heller för jag fick skavsår igår på internmatchen. Och det är liksom inte ett litet skav bara utan det är ju lite "köttigt" haha hur man nu ska förklara. Det typ varar och gör ont. Obehagligt när man ska sova iaf. Så idag får jag ta på mig foppa tofflorna när jag ska till johanna men det är ju tur att vi inte ska ha skor på oss ,för då lär jag ju inte ha dom snyggaste direkt men whatever!

Jag och Johanna ska ju till Karlstad imorgon också hoppas verkligen att det har blivit bättre i såret då!
Vi får se om det läkt såppas bra tills på torsdag att jag kan vara med på träningen då , men vill samtidigt inte att det ska bli värre då jag åker till Italien på söndag. Och finns det värre än att ha skavsår när man är utomlands? nej tror inte det va! Och vi ska ju gå ganska mycket.

Hatar att jag har lätt för att få skavsår, när jag och mia var ute och gick igår kväll hade jag på mig foppa tofflorna för att jag hade skavsår på hälen, men då fick jag typ inte riktigt skavsår men lite hårdnader under foten. Det är nog det jobbigaste med mina fötter usch!

haha ett inlägg om skavsår inte illa pinkat!

här har ni ett par plagg som jag tänkte att jag skulle köpa imorgon.


 
snygg tycker jag!


  

denna funderar jag på till examen :) så vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0