sunset.

Hallåj! Söndag idag och är en sådan där go slödag. Ska strax följa med och handla lite, varför äre kul och gå i mataffärer och handla? jag tycker iaf det. Men jag ska försöka hitta ngt bra program eller en film som jag kan se på sen.

Något som jag egentligen borde göra är att läsa i engelska boken , men känns som om det är ngt jag kan drömma om.

Igår var jag till karlstad också, köpte mig lite saker, ett par skor, en jumper, en tunika/tshirt som är grön och en cardigan och en vatten flaska. Blev att köpa glass på McDonalds också juvligt gott!!
Igårkväll bar det av till sanna där vi var några töser, roligt vare tkr jag! :)


inte regn men super grått och fuktigt/blött i lufta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0