win or lose

Tjenixen! :)

 
Torsdag, vart fan tar veckan vägen? det är ju otroligt hur fort det går. Men jag tycker att morgondagen kommer bli bra iaf för då ska jag på revy och de säger ju att den är riktigt bra!

men nu lite om hur min dag har varit: Gick upp lite efter tio och satte på mig kläder osv. Sedan så åkte jag och lämnade pengar till en resa till göteborg som vi ska göra med vår "gamla" klass. Följde med mamma och handlade efter det och sedan var jag hemma en stund och sen kom sanna hit och vi spelade kort och yatzy tiden bara rinner iväg när man spelar, men det är ju roligt så varför inte?

Ställde mig även på Crosstrainern som jag hade tänkt idag, så det var gött!
Efter dushen blev det grillat guu va gôtt!

Italien på söndag då. Och just nu blir jag sådär tvekig, typ nervös och känns som om man vill stanna hemma lite. Men det är så kul efter/under resorna, man har så mkt roligt att prata om och berätta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0