A walk to remember.

Håller på att kika på "a walk to remember" den verkar att va riktigt bra av det jag såg på trailern. Morgondagens planer är en trip till karlstad. En heldag kan man säga. Jag och johanna ska även på ett varsitt möte med skolan som vi ska gå på typ. Hoppas på en dag med mycket rea,skratt och myys! Vill ha lite nya kläder i garderoben inför skolan (haha) Varför vill man ha nya kläder när skolan börjar egentligen? Jag vet iaf att jag vill ha ett par nya skor av ngt slag!

Jo! Hade förövrigt match idag, vi förlorade men jag tycker att vi borde vunnit faktiskt. (ofta man inte tycker det?)

Aja bye bye! Hatar att datorn just nu är fucking jävla apseg!

Så jag skiter i bild....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0