Ap väder!

Hejs! ja vilketjävla pissväder vi har , nej usch och fy. Har match om några timmar och kan väl säga att jag inte är sådär supersugen när man kollar ut och det man ser är regn,regn...! aja hoppas att det går någorlunda för mig idag iallafall. Gick uruselt för mig på träningen igår..Jaja det märks hur det bliver ;) men om det stämmer , : Det man gör på träning gör man på match så känns det väl lite osäkert hahah! :) Jag hoppas också såklart på vinst!

Men min dag har varit händelselös, bara kikat tv suttit vid datorn och har även spelat lite kort. Och ska försöka hitta en kortpartner på övervåningen som jag ska bara spela kort innan matchen och sedan efter matchen så blire slööa! typ sitta vid datorn och lyssna på musik och kanske kolla en film , om man hittar ngn som är sevärd!

Nej nu får jag dra mig uppåt. Blir ingen bild heller känner att det är rätt tomt på den fronten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0