Everyone is their own star!

Gick upp tjugo i ett idag men fan det är ju helg. Dagen har inte varit super interessant men somsagt så köpte jag pringles och samt ben and jerry. hyrde även två filmer, irene huss och the rebound. Båda var bra faktiskt.
Nu sitter jah här med musik i lurarna och kollar runt på lite bloggar och annat.
tycker lite synd om de flesta som börjar skolan nu på måndag, okej jag börjar på onsdag inte så mycket mera ledighet men ändå liksom. Skulle kännas för tidigt att börja nu på måndag! Fan nu blev jag nervös också usch på det da! Men har iallafall med mig goa Johanna i klassen och sedan har jag ju flera tex sanna och carro som också kommer gå på samma skola, tror vi kommer få det bra jag faktiskt!


Imorgon på förmiddagen har det planerats en liten fisketur med tha familia. Tycker det är roligt att fiska jag! Tar ju även med oss fika såklart. Efter feskinga så blire hem och äta lite mat innan man sen vid tre ska på samling inför match i skoghall. Matchen startar klockan fem så är nog hemma runt åtta eller ngt sådant.


Den här bilden gör mig glad, vet inte men ler alltid när jag ser denna bild. Tror det är för att alla ser så glada ut på bilden och att vi hade det så roligt med comenius!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0