hopp i säng!

Hej, imorgon så är första dagen på gymnasiet då. Vi har ju bara upprop och sedan så får vi höra lite info och sedan sluta så en timme ska vi va där imorgon. Jag och johanna tar bussen till karlstad vid fem över tio och när vi kommer fram så går vi och äter en bit så vi är mätta och belåtna innan uppropet och inför att se våran nya klass. När vi är klara vid skolan så ska jag och johanna , sanna och carro ta en fika och prata lite. Bara ha det allmänt trevligt blir nog säkert att kika i några affärer också. Sablar va töligt att foten är bajs men jag tar mig fram och ska inte klaga.

Hoppas att klassen är bra! annars har jag ju johanni som är bra iaf. Men jag tror nog att det blir bra jag ska faktikst bli roligt att se hur alla är och ser ut.

Nej nu blir det hopp i säng ska ju upp till morgonen. Måste berätta att jag faktiskt gått upp tiiidigt hela början och såklart fortsättningen på denna vecka ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0