In the kitchen.

Hej! Kocken i huset (altså jag) Håller på att göra något så exklusivt som pommes och hamburgare. Wow blir imponerad utav mina färdigheter! Så medans ugnen blir varm så sprang jag upp till datorn en sväng. Denna dagen bjuder på fotbolls träning vid klockan fem sen så är det inte ngt planerat men funderar på att fråga mia fis om hon har lust att gå en sväng eller något sådant. efter min träning.
Det är faktiskt gött att träningen är klockan fem idag och inte halv åtta , då kommer man hem tidigare och har ändå mycket kvar av kvällen. För då slutar vi vid sju halv sju idag istället för nio och det blir lite skillnad. Det är tidigare idag för att det är match på klingevi klockan sju.

Nej nu ska jag kutta på toa och sedan ner och laga gormé lunchen då ;)



jag i typ femman tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0