Jag går och fiskar oohh..

Var somsagt och fiskade förut och kung som man är då så var ju jag den enda som fick fisk, tre styckna faktiskt! Okej dom var pyttesmå men whatever, fick iallafall ngt. Hade såklart med oss lite fika också. Mysigt så. Nu är klockan tjugo i två så om en timma coh tjugo minuter så ska jag vara uppe vid klingevi för samling inför matchen. Innan dess ska jag äta mat, ungnstekt falukorv med mos fy farao vad gott det är! Mums fillibabba.

Har även planerat att när jag är hemkommen efter matchen så ska jag försöka att se en film och kanske ta mig lite ben and jerry glass..det lockar! Men ha en bra dag vettja :D



den här bilden tog vi när vi var i turkiet och åkte med en sådan där båt
som de stannar på vissa ställen så att man får hoppa i och bada plus att det
bjuds på mat och grejer. Ser ni vad blått det var i vattnet eller? herregud!
Men jag gillar bilden. Alla förutom jag i familjen åker ju till turkiet nästa helg dom.
Men det är ändå ett plus för mig eftersom att jag verkligen gillar att vara hemma själv.
Men inge fel att vara utomlands heller,
men inte roligt att missa den veckan i skolan då dom flesta lär och känna varandra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0