Jag hoppas,jag hoppas att mitt hoppas det toppas.

Hej! Dagen idag började med att jag gick upp åt frukost och kikade lite på top model sedan slängde jag mig in i duschen och därefter spenderade jag tid vid datorn för att kolla på nåra serier och allt annat som facebook tex.
Men senare blev det promenix med mia och vädret var verkligen underbart!

Vi köpte även klass och coca cola!♥

Imorgon får vi se vad det blir ingen aning alls, blir säkert en slö/tråk dag. Men det lär att märkas.
På onsdag vet jag iaf att jag ska umgås med sanna, och det låter super fint dä!♥
Drar med henne till skara på fredag också, hoppas det blir roligt men det blir ju vad man gör det till!


mia fiis och sanniis ! :D snor bilder från Fb da!


Och jag då, mycke bilder på mig i alla inlägg tycker jag haha! ego da.
Nej men det blir bara så liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0