Match!

Hejs! matchen gick super, vi spelade bra och sköt mycket på mål. Lätt den roligaste matchen! Vinst med 8-0. Det är ju super härligt! Imorgon ska jag umgås med johanni under dagen och sedan drar vi bort till sanna på tjejkväll! låter kanoners! Skulle ju bli fint väder imorgon också , jävar vad bra min lördag låter, känner mig fan sugen på att lägga mig och sova så att jag vaknar upp till morgondagens planer :D

Måste säga att det skrämmer mig lite att det här är näst sista helgen på sommarlovet men somsagt så ska det bli lite små roligt att börja gymnasiet och se vad man får för klass. Men det är väl de första veckorna som är roliga sen äre väl bara skit som vanligt.

nej nu ska jag kolla klart på filmen jag tittar på!


Jag och johanni! (Ja jag tar bilder från fejjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0