myyyys!

Hej! Skola idag fram till klockan halv två typ, hur gött!?! Klassen ä bra tycker jag dock så har jag väl inte sagt sådär enormt mycket da! Men det kommer väl antar jag, annars tarjer jag i ett men när det är folk jag inte känner blir jag nästan tvärt om , men jaja snart kommer dom väl storkna av att höra mitt skratt! Men det har heller inte hänt att jag skrattat sådär som jag brukar , bara en gång och då åt mig själv haha!

Efter skolan fikade Jag,Sanna,Johanna,Carro,Mia och felicia. Sedan tog felicia bussen hem. Vi andra gick vidare mot toa besök och mat äting. (vi åt inte fika och mat precis efter varandra) När vi ätit så gick vi till bion för att hämta ut biljetter till saknar dig. Värd film, en film att gråta till. Haha och samtidigt skratta ,hade väldigt roligt åt vissa saker i filmen! Men måste säga att det var en värd eftermiddag/kväll med brudsen♥ inget jag skulle vilja missa, big nO!

Imorgon har jag kiosken på klingevi om jag vet rätt då, men slänger väl iväg ett sms till tränaren imorgon och frågar så jag vet säkert. Efter att jag stått klart i kiosken och matchen är slut så bär det av hem för att göra sig iordning lite för att sedan åka hem till sannis, och kör en till kväll tsm och jag gillar!



 

Gamla hederliga google bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0