se mig.

HallÅ! Tisdag idag och det enda som stått på schemat idag är träningen sen vid halv åtta. Mormor och gun var här förut också, trevligt trevligt. Annars har det inte hänt ngt speciellt inte. Nu är det musik i öronen medans jag kikar runt här på datorn.

Var ju tillkarlstad igår med sanna och johanna. Hittade bara ett par jeans leggins och ett par valiga svarta leggins. Såg även ettpar snygga skor som jag skulle vilja ha.
Var ju på mötet om skolan också ,det verkade ju bra och det är också bra! tycker att det ska bli lite småroligt att börja faktist och se ifall det är så bra som man tycker attdet verkar ;)




 De här vare jag mena, men det ä ju det att jag blir så jävla lång om jag har klack skor...Men jag vill ju ha dom för att jag tycker att de är snygga inte för att jag vill va längre direkt. Är ju 1.75 m i vanliga fall så skulle fan bli 1.83 m. Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0