Stel i benen.

Ja absolut! helt dö i bena känns det som. tränat alla dagar nu denna vecka så det känns väl lite i bena, lite sleten sådär ;) Imorgon har vi hemma match också och på söndag har vi borta match. Helt fullspäckat schema! Men på lördag ni , då ska det bara må's! Ska inte göra ett dugg! Det låter som en bra plan tycker jag. Kanske blir det att man åker och kikar efter en film att hyra? Och om de fått in ngn ben&jerry glass på affären,Mums så gott det är!

Nu känner jag verkligen för att gå och lägga mig,ska bli hur skönt som helst! Hoppas på att jag är pigg i benen imorgon också. Nej trött som bara den så jag säger godnatt.







"En dag,då ska jag få glänsa!" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0