tell them I was happy.

Hallå! Funderar på att snart gå upp och lägga mig. Mamma och pappa jobbar imorgon vilket är ganska skönt ändå ,haha!

Förresten så ska ju tha familia till turkiet om några veckor och då blir jag kvar i sweden. Skönt att va ensam hemma, såklart skönt att va utomlands också da men!

Nu ä det inte alls länge kvar tills skolan börjar igen. Hoppas på att skolan blir bra och att man trivs.
Spännande som tusan att få se vad man får för folk i klassen också!
Faktiskt väldigt mysigt att hösten strax är här. Men jag får passa på att ha shorts så länge som jag kan nu för snart blir det för kallt...
Ja livet är bra hårt ibland!




har väldigt dåligt med bilder så en snigel bild som jag tagit ngn gång i livet får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0