The game.

Hellut! Somsagt så spelade jag match förut, tyckte vi gjorde en bra insats idag! förlust dock med 3-1 men förra gången förlora vi med 5-0 så förbättring är det! Det var roligt att spela idag! Dock blev det kallt mot slutet men äsch da! Påsöndag har vi bortamatch i skoghall, samlingen är vid tre så behöver ju inte gå upp så tidigt iallafall.

Imorgon ska jag bara ta det lungt och verkligen ta dagen som den kommer, ska även vara onyttig känner jag. Ska somsagt kika efter ben&jerry glass, annars får det bli pringels tror jag för det har jag varit lite sugen på faktikst.

nej det blev tyst, sätter nog på lite musik ännö!



bild från revyn i nian , helt klart det roligaste i nian! tycker för övrigt att jag klär i den fina hatten och de stekheta brillorna samt den vackra klänningen elr vad det är! Riktigt snyggt,haha!

(Den härbilden tog jag från facebook, liten tjuv jag är men dåra? har ju inga egna) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0