the school.

Hej! var somsagt på upprop i nya skolan idag plus lite info och sånt. Imorgon ska vi göra ngt ute vet jag men mycket mera sa de inte, lite roligt att se vad det blir för ngt. Ska även bli lite roligt att se hur det ser ut på resturangen vi ska äta lunch på om dagarna och om det är god mat, men det tror jag att det är.
Jag hoppas att det kommer att bli bra och roligt dessa tre åren!

jag,Johanna,Carro och Sanna fikade och shoppade lite idag. Elr jag har ju inte så mkt pengar för shopping just nu men det blev en t-shirt iallafall för 80 kr på H&M , kände att det kunde jag kosta på mif vafan va ju billig! :)





Hoppas på en bra dag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0