träning.

Hellu! Sitter här och har inte gjort så värst mycket idag bara slöat och varit till punkten på fika. Vid halv åtta så har jag träning som slutar vid nio. Då blir det grillning när jag kommer hem mumsigt!

Sanna var här igår och det var riktigt trevligt tycker jag , vi kollade på två filmer, svinalängorna och you again. Sedan pratade vi bara om massa saker , mkt blandade ämnen om jag får säga det själv ;) men mysigt va det iaf.

Märker att jag måste skynda mig nu, brukar alltid komma igång med ombytet så sent när jag ska på träning, bye bye!


den här bilden får mig att tänka på sommar! Okej mina
fina fötter är väl inte direkt ngt som får mig att tänka på
sommar men haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0