vissa får uppleva, andra får höra och se på.

Lördagen efter fredagen. Tjohopp! sitter just nu och kikar på " No strings attached" efter filmen blir det en promenix med mia trevligt så.  Igår var jag somsagt i skara och drog mä mig sanna. Vädret kunde såklart varit bättre än vad det var! Men vi gjorde ngt iaf och hade det bra ändå tkr jag väl.

Imorgon har jag fotbollsmatch också , i kristinehamn klockan tre.  Så är väl inte hemma allt för sent och det är ju gött! Hoppas även på en vinst imorgon också.


vårat 95 lag i innebandyn kommer inte få ha ett lag iår vilket suger rejält!
så i höst har man inget lag att spela i och det är tråK! får väl skaffa kort på styrkan ännö ra...

Nu ska jag sminka mig och om inte alls länge så blirä promenad somsagt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0