Vi kan säga...smärta?

Halloj! ja det var en spännande match! Vi var dåligt med folk idag och spelade till slut med 8 man på plan. Ja många hade ont idag! Och n'r vi som minst behövde fler skadade så fick jag ont i foten, jag vet inte vad jag gjorde vet bara att jag och våran målvakt sprang in i varandra typ och vips så gjorde det ont i foten. Är lite svullen känns lite flummigt. Men jämt nu värker det lite i den så kan ana att det inte blir mkt träning denna vecka...tråkigt nog. Iallafall så blir det ingen innebandy imorgon det vet jag säkert och resten av veckan får vi se hur det blir med , kanske försvinner, kanske sitter i vem vet? Inte jag. höhö.

Imorgon ska johanna komma hit , trevligt kommer det att bli. Och lite jag kommer må när jag går upp imorgon vid tio tiden att de flesta av mina vänner är i skolan, mohaha  vad gött för mig!

men see you!


goa johanna för två eller tre år sedan tror jag ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0