Engelskan är klar!

Så skönt att vara klar med engelskan nu vill jag lova. Lite jag fick stressa imorse då,gick upp klockan 7:02 och va ute vid bussen 7:12 men har man räserfart så har man! Fick lite panik där ettag. Skolan idag har varit helt okej, jobbat med engelska hela dagen. Är så gudomligt härligt nu för nu känns det som helg och jag kommer njuta varje dag under helgen!

Imorgon ska jag å min grupp i hälsoprojektet fika, göttans. Lät ju passande att äta fika när vi har ett hälsoprojekt. Men men vad gör man inte för lite go fika!?


jag i skolan under dagen, fick köra på naturligt idag då, för skulle knappast ha hunnit med att sminka mig. Eller jag slängde på mig lite mascara men vad är det när åren kommer kring? ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0