Funny little feeling.

Hej! Slöar och lyssnar på musik. Klockan är alldelles strax ett och senare vid tre så ska jag på fotbollsträning, kul! Skulle varit uppe på klingevi men pga vädret så fick det bli inomhus. Det är kul men kommer däremot gå apdåligt. Mina inomhus skor är så klumpiga när man ska spela fotboll, sen så var det ett tag sedan det var fotboll sist och jag är väl inte den bästa på fotboll heller men jag kör ändå jag!

Träningen slutar vid fem och vi skulle även handla inför nyår idag. Får se när det blir och om jag kan bli med eftersom jag måste ju duscha och sådant. För blir det vid femtiden så går det ju inte men det fixar sig på något vis.





2 flummiga bilder på mig när jag vart å tränat, ska bli gött att få träna idag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0