give me a smile and you've got me.

Söndag, och dagen har inte varit alls händelserik. Skulle ju ha spelat match men eftersom att jag hade feber å va bottförkyld igår så fick jag stå över. Har inte feber idag och mår allmänt bättre men förkyld än. Hatar att va tätt i näsan men idag känner jag iaf smak och lukt och det är guld värt! 
Skola imorgon, jag vill inte men ändå vill jag. Det blir ju bara mindre och mindre dagar kvar till jullovet. Och i slutet innan vi går på lov så är det bara lite roliga grejer som vi ska göra. Sen så är vi lediga den 15:e och 16:e vilket är awsome! Är bara ett PM i svenskan och en historia uppsats som är kvar att göras i skolan nu!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0