Go'jul!

Julafton och sitter nu och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar. Kommer bli himlans gott, har längtat efter att få julmat ett tag nu faktiskt. Längtar också tills jag ska få öppna mina paket, har fått två men resten väntar. Fick mig i alla fall mina älskade byxor och en eyeliner. Så najs att jag fick en eyeliner också, tråkigt att köpa själv men ett "måste". 

Julaftonen iår ser lite annorlunda ut. Vi firar hemma iår annars har vå åkt till mormor. Men vi ska till mormor en sväng sedan, hon fyller ju trots allt år idag och man vill ju ändå träffas på jul eftersom man alltid gjort det annars. Men paketen öppnas hemma och de ligger så fint under granen så.

Blir å spela sällskapsspel med familjen sen så önska mig lyckatill! får hoppas på att det inte blir några sura miner, haha!!



klädseln idag och såklart har jag mina nya byxor.




GODJUL PÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0