Haha!

Kollade nyss på filmerna vi gjorde i nian. Var så roligt när vi gjorde de dära filmerna så det var kul att se på dom nu. Ja vad säger man,haha! Så jag och mia satt och kikade på filmerna samt dog lite in emellan. Men hur såg man ut på filmen da? haha ja det kan man fråga sig, såg ut som en grå säl! Men jag gillar den ändå.

Blev att kika på innebandy och att gå en liten promme förut också! Trevligt så. Blev en riktigt bra och lyckad lördag faktiskt. Tredje advent imorgon också, mamma fyller även år så blir antagligen tårta. mera sötsaker


+ carro


Snodde bilden av sanna. Det osar sommar om den här bilden för mig. Giller er grymt myck!
Ni har inga problem med att få mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0