Helnöjd.

Japp, jag är helnöjd. Hittade en nyårsklänning, tummen upp på det. Var en sådan jag hade tänkt mig så gilla gilla!! Den är i samett (haha låter så tantigt) med ett blixtlås fram. Är en tajt en eller vad man ska säga iingen flajsig iaf. Har också vart lite halv duktig och gjort lite skolarbete, ingen större insats kanske men alltid ngt. Klokklockan kvart i nio väntas även träning. Är fortfarande förkyld och hostar men jag orkar inte missa träningen idag.

Det är ngt fel när jag ska skriva inlägg jämt nu för jag ser inte hela rutan som man skriver i så om det står konstigt på ngt ställe så har jag bara inte sett att det blivit fel och kunnat ändra det haha! Blev hungrig nu också så väntar på att pappa ska komma hem efter sin träning så ska han laga mat, ska bli gott!





Ser helt fucked up ut i ansiktet och ser dessutom så stor ut..hehe.


Så ser den iaf ut på sidan, lite veckig där bak och as fult att jag har armarna där men aja annars ser man ju inte haha.


And an egopic as usual...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0