I had a good day today.


Bild jag tog på Johanna genom datorn när vi pratade häromdan.


Dagen började med att gå upp å fixa sig och sådant. Inväntade Johanna för en bra dag, och det blev det som vanligt! Vid sextiden begav vi oss till sanna te hennes mamma och hade en spel kväll typ. Mycket trevligt och många skratt! En bra fredag och det har förövrigt hela veckan varit!

Imorgon är det nyår och jag hoppas på en bra kväll med mina goa vänner! God mat och mycket skratt, musik,sång och spel bland annat! :)

Nu ska jag lägga mig under mitt underbara duntäcke och sova medans jag inväntar morgondagen och hoppas på att det kommer att bli en sån där dag som man kommer minnas som bra! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0