Je suis drôle.

Hejhej! Franska var det ja..men det går. En soft dag i skolan ändå. Har franska sédan har jag bara coachtid och det är gött! Ska arbeta med mitt pm då. Får se ifall det blir träning sen också, men är ju förkyld å hostar så jag vet inte riktigt. Längtar riktigt mycket till jullovet och nyår och allt som har med det att göra! Ska även bli riktigt kul å baka julgodis, det är ju så jävla gott! Julklappar ska det inhandlas också.

Nej nu får jag väl delta med min talang för franska,eller inte men jag gör mitt bästa! haha




Med risk för att låte lite självgod i rubriken så hade jag inget annat att skriva på franska. Inte för att jag behövde det men jaja ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0