känner du lyckan genom sorgen.

Hej, vaknade alldelles försent idag. Vaknade vid fyra tiden och trodde det var mitt i natten. Men icke. Jag skämms lite när jag sover så länge. Vet inte varför men hela dagen försvinner ju typ och det känns som om man missar massa. haha jaja. Utvilad iallafall. Imorgon är det match som gäller, nu hoppas jag vi kommer hem med vinst imorgon! tagga.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska nog kika på gossip girl snart men ska äta först. Har inte ätit ngn mat sedan typ halv tolv igår så är skapligt sögen på MAT nu! Lasagne blir å det ä ju as gott!


åhh, såg ett par så himla snygga skor i karlstad igår. Älskar dem!

Ankle boot
Looove them. Det jag hatar med klacksor ä ju att jag blir som en giraff...eftersom jag redan är lång. Det jag älskar med dom är att det är så förbaskat snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0