Mellandagsrea.

Yes, varit ner till karlstad idag! Fick med mig lite hem, ett pat tights, en t-shirt, tre trosor och tre skjortor. Kanske lägger ut någon bild på det imorgon. Det var jag, Johanna och Malin som vandrade runt i karlstad idag. Men dagen började med att jag och johanna försov oss. Vi missa alltså bussen. Vaknade tio minuter efter den gått och nästa buss gick inte förrens halv tre. Älska dagens busstider känner jag! Men ringde till mamma så hon sjutsade ner oss.

Iaf, när vi kom hem till munkfors så va vi några töser som gick och åt pizza och hade det trevligt. Senare när de flesta gått så gick jag och mia till sanna och umgicks lite. En värd dag skulle jag säga!

Sanna frågade om jag inte skulle med henne och mia ner till Karlstad imorgon men det blir inget för mig. Dels vill jag inte lägga ut pengar på bussen sedan så är det så väldans många folk där nu och sånt där och trött bli man också så stannar hemma och får se vad jag gör. Ska ta mig en dusch till morgonen i alla fall.



HAAhahahahaahah! Vilken jätte bebis! Men pyamasen är så himla skön så får stå ut med följderna.


Å så fager.. Kände att jag drog till med två extremt smickrande bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0