Paniken.

Ja tror att hjärtat nästan hoppade ur en sväng förut. Tyckte det va en stor spindel som kröp på mig, men det var snöret på tröjan. (metall grejen som sitter längst ut på snöret) Det blev i alla fall en lättnad när jag insåg att det inte va en spindel!

Jag och johanna var och kikade på lucia förut, fint var det. Duktiga så. Blev faktiskt lite avundsjuk när jag satt där. Kändes så frestande att bara sjunga med. Så när jag gick ut ur kyrkan fick jag lust att sjunga jullåtar. Me Men iallafall. Har även arbetat med PM:et och det känns förbaskat skönt. Känns dock som om jag inte gjort ngt bra ifrån mig. Men det får väl bli som det blir, enda jag tänker på nu är jullov ändå!

och gud vad gött det är med knäck! Gick upp förut och såg att mamma och robin gjorde knäck. Då var ju lyckan gjord i alla fall.



Mumma.


Godnatt! nu blire söving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0