Städning.

Halloj! Vaknade sent idag men gött att få sova lite också. Nu har jag dammtorkat och varit lite duktig. Dammsög faktiskt igår, kände att det behövdes. Men blir ju roligare å lättare när man har musik på också. Nu ska jag göra klart det sista och sedan ska jag kolla på irene huss och kanske en till film kommer dock inte ihåg vad den hette, men mamma och de hyrde igår så får väl hoppas att det är ngt bra iaf. Det slog mig just att det bara är tre riktiga dagar kvar i skolan. Så himlans gött! Har blivit så himla nyfiken på vad jag ska få i julklapp också. Vet en grej som jag ska få men det gör inget för jag längtar tills jag får det! Ett par byxer, älsker döm!
 


Denna skiva får fylla mina öron ett tag! LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0