Tänd ett ljus.

Sitter nere i mitt rum och har det väldans mysigt med tända ljus och musik! Kan det bli bättre? Har även börjat att bli riktigt nyfiken på mina julklappar. Mamma visa mig på ett paket jag ska få, det var stort och jätte lätt. Haha va fan kan det vara. Ett par strumpor kanske. Nyfiken är jag i alla fall. Ska bli roligt att se om de gillar vad jag köpt också. Men julmat! jävlar va gött. Åt skinksmörgås förut, å va gott det var. Matvrak, ja visst.


här är lite julebilder :)















Den har iaf inte brist på färg, men det gillar jag!








Såhär mysigt har jag det i rummet! Ser det inte lite inbjudande ut?


Haha, en såndär snögubbe man sätter i datorn så lyser den.

Paketen jag köpt. 8 sammanlagt. Det är tanken som ränkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0