Jag har aldrig varit som de andra. Jag har bara varit sandra.

Ska snart hoppa i säng. Har inget bättre för mig direkt och mamma vill ha upp mig på morgonen för att städa. Ja det finns roligare men man vill ju ha julfint. Sen så hatar pappa om det inte är städat så kanske bäst att göra honom belåten. Haha! Så roligt när han kommer hem och muttrar om att det typ är stökigt och börjar plocka. Det bor en liten pedantisk man i mitt hus. Men det ska bli kul att träffa honom på tisdag, han har ju då trots allt varit borta i en vecka.

Imorgon blir det ju somsagt match och förhoppningsvis lite pluggande. Frågade Johanna förut om vi inte kunde göra historia imorgon. Får väl se hur det blir. Och kan hon inte så kan jag ju göra det ändå liksom ;)




Dagens sömntuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0