Like that feeling.

Nu har jag fått på mig kläder och sminkat mig och allt sånt. Snart väntas det en promenad med mia. Var ett tag sedan vi var ute och gick. I somras var vi nästan ute varje dag och promenerade, så himla gött och trevligt. Vädret idag är väl inte på topp dock. Men vad gör det, det blir vad man gör det till liksom. Tagga nyår nu alla! Hoppas på en awsome dag/natt med fina människor.

Men iaf sitter här och spelar musik♥, det är något som inte är uttråkande det i alla fall. Och varje gång jag ska gå någonstans i rummet måste jag se mig för eftersom att jag har två rått fällor utsatta. Såg nämligen en mus igen, tror det är samma som förra gången. Fyyy! Såg den och kuuta ut ur rummet...men fick gå ner tillbaka i lite skräck för att hämta mina shoppingkassar, för ville inte att mus fan skulle va i dem inte. Men tuff som jag är så har jag vågat mig ner och varit här men sova det gör jag där uppe det! 
Jag avrundar här. Skriver allt och inget på samma gång.


    
Det här har jag på mig idag, älska bysorna som jag fick i julklapp! 

Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0